And it all adds up

Idag har varit en sån extra skön dag. Igår kväll gick jag och lade mig med ett leende på läpparna, för jag visste jag skulle få vakna upp till en extra trevlig dag. Dagen började med väckning halv sju och 3 timmar praktik. Sedan fick jag inviga mina nya, väldigt efterlängtade löpskor genom att istället för att ta bussen, jogga en timme från praktiken till min mammas jobb för att hämta hennes bil. Jag for till mina föräldrar och duschade, lunchade, gick ut en sväng med hundarna, tog en to-go kaffe och började köra norrut med bra musik i högtalarna. Det var destination Kokkola som gällde där jag skulle träffa den fantastiska, legendariska K, som var hemma på snabbvisit från en kontinent långt, långt bort. Så skönt att bara få prata och "catcha" upp efter en lång tid. Sedan fick jag köra igen med bra musik på. Helt enkelt en sådan där dag, som är fylld med en massa små trevliga saker genom hela dagen, som gör den så njutningsfull. Frisk luft, motion, fågelkvitter, kaffe, choko, bra musik, träff med fin vän - vad mer kan man önska av en vanlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: M-LK

Nej, vad mer kan man önska :)

2013-03-28 @ 18:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback